POS materijali:
Transformišite posetioce u kupce!
POS materijali ili POSM, su marketinški materijali dizajnirani i postavljeni na mestima gde se proizvodi direktno prodaju potrošačima, poput manjih prodavnica, supermarketa ili prodajnih salona. POS predstavlja skraćenicu za Point of Sale (mesto prodaje). POS materijali mogu biti različitih formata, veličina i oblika.
U poslovnom svetu, prvi utisak je od suštinskog značaja, a POS materijali su ključni u stvaranju tog prvog dojma. Osnovni zadatak ovih materijala je da privlače pažnju i da deluju kao okidači za impulsivnu kupovinu na mestu prodaje. Uvodimo vas u svet POS materijala, gde svaki detalj ima zadatak da transformiše posetioce u zadovoljne kupce, nudeći im neodoljive ponude i informacije na pravom mestu i u pravo vreme.
Vrste POS materijala i njihova uloga u marketinškoj strategiji
Raznovrsnost POS materijala pruža marketinškim timovima mogućnost da prilagode svoju strategiju svakom koraku u prodajnom procesu. Neki od formata POSM su:
- Posteri – jedan od najstarijih reklamnih materijala kojima se lako može privući pažnja kupaca. Najčešće pružaju informacije o posebnim akcijama, popustima ili novim proizvodima;
- Reklamne police imaju ključnu ulogu u direktnom isticanju proizvoda pred potrošačima, jačanju brenda i pokretanju impulsivne kupovine;
- Hengeri (reklamne plafonske visilice) su table različitih oblika i veličina, koje se postavljaju na plafon kako bi privukle pažnju kupaca ka određenim proizvodima;
- Reklamni vobleri se koriste za reklamiranje proizvoda ili promociju posebnih ponuda na rafovima u prodajnim objektima. Najčešće se izrađuju od kartona ili plastike i mogu biti različitih oblika i veličina
- Paletni omotači – paletne obloge služe za isticanje proizvoda u velikim prodajnim objektima ili na otvorenom prostoru. Oko palete na kojoj se nalaze proizvodi se postavlja omotač sa štampom – promotivnom porukom ili brendom .
Posteri
Posteri su popularan oblik POS (Point of Sale) materijala koji se često koristi u prodajnim okruženjima kako bi se privukla pažnja kupaca i promovisali proizvodi ili usluge. Oni se obično postavljaju na vidljivim mestima unutar prodavnica, na vratima ili izlozima, gde mogu lako privući pažnju prolaznika. Posteri mogu sadržavati atraktivne grafike, slike proizvoda, promotivne ponude, ili informacije o novim proizvodima. Njihova široka upotreba i prilagodljivost čine ih efikasnim alatom za komunikaciju sa kupcima i podsticanje impulsivnih kupovina.
posteri mogu biti korisni i kao sredstvo informisanja o posebnim akcijama, popustima ili novim proizvodima. Njihova fleksibilnost omogućava brzu promenu i ažuriranje sadržaja u skladu sa marketinškim kampanjama ili sezonskim promenama. Takođe, posteri su pristupačan i efikasan način za brendiranje i stvaranje prepoznatljivosti brenda među potrošačima.
Posteri su dostupni u različitim formatima, omogućavajući prilagodljivost u smislu veličine i dizajna, što ih čini pogodnim za različite potrebe i veličine prostora za izlaganje.
Reklamne police
Reklamne police su konstrukcije ili police unutar prodavnica i drugih poslovnih prostora koje se koriste za izlaganje proizvoda, reklamiranje posebnih ponuda i brendiranje. One mogu biti izrađene od različitih materijala kao što su drvo, metal, plastika ili karton i mogu imati različite oblike i dimenzije u zavisnosti od potreba i slobodnog prostora u prodavnici.
Reklamne police sa frontalnih i bočnih strana imaju jasno vidljivu površinu za postavljanje reklamnih poruka, koje privlače pažnju kupaca i pokreću prodaju. Ove police se često koriste u blizini kasa, na ulazu u prodavnicu ili duž prolaza kako bi se maksimalno iskoristio prostor i obezbedila optimalna vidljivost za reklamne poruke.
Hengeri
Hengeri ili reklamne plafonske visilice, namenjeni su za promociju unutar prodajnog prostora, ali sa neobične pozicije – plafona. Izrađuju se u vidu tabli različitih oblika i dimenzija, najčešće od kartona ili foreksa, a štampaju jednostrano ili obostrano u zavisnosti od potreba. Kače se specijalnim rastegljivim vislicama na željenu visinu iznad proizvoda.
Njihova visoka pozicija omogućava da budu uočljivi iz svih delova prodavnice, ističući posebne ponude i privlačeći pažnju kupaca. Takođe, mogu se koristiti i kao vodiči kroz prodajni prostor, usmeravajući kupce ka određenim proizvodima ili odeljenjima.
Reklamni vobleri
Reklamni vobleri su efikasan marketinški alat koji se koristi za privlačenje pažnje kupaca na proizvode ili posebne ponude na rafovima u prodajnim objektima. Izrađuju se od kartona koji se najčešće zaštićuje plastifikacijom ili plastike, pri čemu se mogu oblikovati kako bi odgovarali potrebama određene promocije. Postavljanjem voblera na ivice polica ili rafova, marketinška poruka postaje vidljiva kupcima koji prolaze pored proizvoda, pružajući im dodatne informacije ili podstičući ih na akciju.
Paletni omotači - paletne obloge
Paletni omotači poznati i kao paletne obloge, predstavljaju efikasan marketinški alat za isticanje proizvoda između rafova u velikim prodajnim objektima ili na otvorenom prostoru. Ova taktika se oslanja na postavljanje omotača sa štampom oko palete na kojoj se nalaze proizvodi, pri čemu se koristi za istaknutu promotivnu poruku ili brendiranje.
Upotrebom paletnih omotača se stvara dodatna vidljivost proizvoda, privlači pažnja potrošača i poboljšava prepoznatljivost brenda u okruženju prodajnog prostora. Paletni omotači su prilagodljivi različitim dimenzijama paleta i izrađuju se od materijala na koje se može primeniti kvalitetna štampu promotivnih poruka ili logotipa. Osim što poboljšavaju estetski izgled palete, ovi omotači takođe pružaju priliku za direktnu komunikaciju sa potrošačima, što može značajno uticati na njihovu odluku o kupovini.
Za sva pitanja u vezi sa izradom POS materijala možete nas kontaktirati telefonom ili mejlom.