Nadmašite konkurenciju:
Kako bredniranje izloga transformiše vaš biznis!
Nudite usluge i proizvode u koje verujete i znate da su dobri, ali niste zadovoljni posećenošću vašeg lokala, brojem kupaca, a samim tim ni profitom.
Imate određenu robu, ali izlog je premali da bi na taj način mogli da pokažete šta vi zaista možete da ponudite. Možda prodajete usluge tako da vam izlog služi samo kao prozor jer nemate šta da stavite u njega. Ili zaista imate samo pravi prozor jer se vaša kancelarija nalazi u stanu na prvom spratu.
Osećate se nevidljivim
Vaši proizvodi su možda široke potrošnje, iako često imate popuste, specijalne akcije, određene pogodnosti, čini vam se kao da ljudi uvek odu u lokal pored. Nije vam jasno zašto. Sigurni ste da i vi imate isto to da im ponudite ako ne i bolje. Biznis nikako da krene u nekom boljem pravcu. Sve imate što je kupcima potrebno, ali kao da vas ne vide. Prođu pored vas, a vi se osećate nevidljivim.
Da, to je istina. Ljudi vas zaista ne vide, jer se vaši izlozi ne razlikuju mnogo od onih oko njih, ili se nalaze pored onih koji govore puno jer su veoma dobro brendirani. Da je vaš izlog brendiran, davao bi informacije koje želite da drugi lako vide i bio bi prepoznatljiv. Imali biste reklamu koju bi postavljali po želji, a zakup prostora na koji je postavljate ne bi plaćali, jer izlog je vaš.
Ako imate problem da skrenete pažnju na vaš biznis na pravom ste mestu
Ni ne pomišljajte da budete strpljivi i čekate da se biznis razvije sam od sebe. To se neće desiti. Možete imati najbolje proizvode i vrhunske usluge, ali sve dok ne poradite na tome da i drugi ljudi saznaju šta vi to vredno njima ima da ponudite, ostaćete nevidljivi. Čak i oni novi koji su se tek pojavili na tržištu i čije su usluge i proizvodi možda i mnogo lošiji od vaših, a ulažu u svoju vidljivost prestići će vas vrlo brzo.
Ukoliko imate prodavnicu, kafić, turističku agenciju, knjižaru, frizerski salon, menjačnicu, salon nameštaja, igraonicu ili bilo koji drugi poslovni objekat koji ima izlog, pametno ga iskoristite. Uložite u svoju reklamu i brendiranje izloga.
Reklame za izloge preuzimaju tuđe potencijalne klijente
Reklame za izloge preuzimaju tuđe potencijalne klijente, a mi ćemo vam dati primer zašto neke firme olako gube bitku s konkurencijom.
Otkrićemo vam priču jedne beogradske knjižare koja se nalazi u ulici sa mnoštvom drugih knjižara, smeštenih veoma blizu jedna drugoj. Sve one imaju istaknute nazive firmi, neke bolje neke lošije, ali ljudi kad neobavezno šetaju vole da gledaju u izloge, a ne u table s nazivima. Često se dešava da zahvaljujući velikom broju knjiga i dobrom i ljubaznom osoblju jedne od knjižara, slučajni kupci svoje prijatelje šalju u nju. Vlasnici knjižare misle da su svojom dobrom uslugom i ponudom završili posao i da će profit doći sam po sebi.
Međutim, još češće se dešava da ti prijatelji završe kod konkurencije koja je bolje odradila brendiranje izloga i učinila da bude uočljivija. Njihova usluga nije bolja, izbor knjiga nije veći, ali oni su uložili u to da budu primećeni. Zamislite tek kako bi poslovali da su im pored dobro brendiranog izloga i usluga i izbor bolji.
Vaš izlog se ne ističe u odnosu na druge i teško ga pamte
Nekad se dešava da ljudi slučajno uđu kod vas u lokal i kupe nešto. Ali kada odu ne znaju da kažu gde su tačno kupili, jer naziv vaše firme nije adekvatno istaknut, a izlog vam je sličan mnogim drugim izlozima koji se nalaze u okolini. Oni će možda znati da ponovo dođu kod vas, možda i neće. Ono što je sigurno, neće znati da vas preporuče i pošalju nekoga baš tačno u vaš lokal (imajte na umu da je preporuka najbolja reklama), a velika konkurencija nudi i veliku mogućnost da ste na taj način svojom dobrom uslugom napravili reklamu zapravo nekom drugom.
Razumemo kako se osećate jer niste dovoljno vidljivi
Ako imate problem kako da vas potencijalni klijenti primete i kako da se izborite sa konkurencijom, a ne verujete da i mi vrlo dobro razumemo taj problem, reći ćemo vam sledeće. I mi smo ga imali. Razumemo kako se osećate kad niste dovoljno vidljivi, a niste jedini koji se ekskluzivno bave nekim poslom. Iskustvo je najbolji učitelj, a Infinity želi da ga podeli sa vama.
Pre 14 godina bili smo nepoznata mala štamparija sa jednom starom mašinom, a danas smo izrasli u firmu koja posluje širom zemlje i regiona. Da bi stigli dovde radili smo na tome da budemo drugačiji, prepoznatljivi i pre svega vidljivi. Na taj način konkurenciju smo za relativno kratko vreme dostigli, ali i dalje radimo na tome da nas ona ne prestigne.
Da smo čekali da naš biznis krene sam od sebe i uzdali se samo u naš kvalitet u koji smo verovali, da se nismo potrudili na sve moguće načine da postanemo vidljivi i drugima, ne bi se pomakli odatle odakle smo krenuli.
Ne dozvolite da Vam posao stagnira a konkurencija preuzme veći deo kolača
Nije dovoljno pokrenuti i voditi biznis, treba ga razvijati. Uložite u njega malo i vratiće vam se mnogo više. I učinite to odmah, nemojte čekati. Jer dok vi čekate da posao krene i poboljša se sam od sebe, vaša konkurencija može dogurati jako daleko. Kasnije će vam biti znatno teže da se izborite s njom, a umesto da samo u mestu čekate da stvari krenu na bolje može se desiti da krenu na gore.
Nudimo Vam brendiranje izloga kao provereno rešenje kako da poboljšate svoj biznis i budete uvek korak ispred drugih
Naš tim čine profesionalci sa iskustvom u svetu grafike dužim od deceniju i po. Bavimo se digitalnom štampom, grafičkim dizajnom i nudimo veliki broj različitih usluga. Jedna od njih kojom vam možemo pomoći da poboljšate svoj biznis je brendiranje izloga.
Infinity će obaviti celokupno brendiranje izloga koje će vas učiniti vidljivim i prepoznatljivim
Naši iskusni grafički dizajneri će vam ponuditi kompletno rešenje za dizajn izloga koje će biti jedinstveno i pratiti vaš poslovni identitet, ali nam možete poslati i vaše idejno rešenje ukoliko tako želite.
Kada odlučite da sami kreirate dizajn svog izloga ili ga prepustite vašem dizajneru vodite se ovim važnim smernicama i savetima koje smo pripremili za vas.
9 saveta za dobar dizajn izloga
- Čitljivost. Čitljivost je imperativ kod dizajna izloga. Što su veća grafika i slova, to će ih biti lakše čitati. Opšte uputstvo je da imate najmanje 2,5 cm visine slova za svaka 3 m udaljenosti odakle će neko čitati vašu poruku na izlogu. Ako je vaš izlog vidljiv i sa udaljenosti od 30 m, slova treba da budu visoka najmanje 25 cm.
- Fontovi. Koristite fontove koji su čitljivi, bez kovrdžavih kvačica i mnogo boja. Reči i slova pišite u pravilnim razmacima. Ako prolaznici ne mogu brzo da pročitaju šta piše na vašem izlogu, oni će nastaviti dalje. Kupci žure, poštujte to.
- Kreirajte kontrast. Kontrast direktno utiče na čitljivost i zadržavanje. Upotreba sličnih boja za pozadinu i slova može smanjiti čitljivost poruka. Ako je pozadina svetlija slova bi trebalo da budu tamnija i obrnuto.
- Razmotrite boje. Važno je da grafika na izlogu bude u skladu sa identitetom vaše firme, a to se može postići pravilnim izborom boja. Koristite boje koje odražavaju ili dopunjuju identitet vaše firme.
- Vodite računa o pozadini. Prenatrpane pozadine na kojima se nalazi određena poruka mogu učiniti sam tekst teško čitljivim. Vodite računa da pravilno uklopite pozadinu i sam tekst poruke kako ne bi došlo do njihovog sukoba.
- Budite kratki i jasno pokažite poentu. Prozorska grafika ne može ispričati sve o vama, vašim proizvodima i uslugama, zato nemojte koristiti previše grafičkih ili konkurentnih poruka. Izaberite onu najsnažniju koju želite da podelite i koja će privući vašu ciljnu grupu da uđe u vaš lokal. Nakon ulaska možete joj preneti ostatak. Ljudi nemaju vremena da se dugo bave vašim izlogom.
- Još jednom, budite kratki i jasni. Putnici koji se u vozilima kreću pored vašeg izloga imaju malo vremena da primete tekst i da ga u potpunosti pročitaju.
- Koristite vektorsku grafiku. Vektorska grafika je način prikazivanja slike pomoću geometrijskih oblika kao što su tačke, krive, linije i poligoni. Oblici i tekst trebaju biti napravljeni kao vektori jer se samo tako mogu skalirati i kvalitetno štampati u bilo kojoj veličini.
- Koristite fotografije visokog kvaliteta i rezolucije. Kvalitetne fotografije su ključne kod brendiranja izloga jer utiču na odluke potencijalnih kupaca. Kada kažemo kvalitetne pre svega mislimo na oštrinu fotografija, svetlo, ali i rezoluciju. Za dizajn izloga najbolje je koristiti profesionalno urađene fotografije vaših proizvoda i usluga ili kupiti odgovarajuću fotografiju na nekom od sajtova koji se bave prodajom istih. Treća opcija koja je sve popularnija je kreiranje fotografija uz pomoć veštačke inteligencije.
Folije za izloge
U zavisnosti od specifičnog dizajna, vaših želja i potreba, za brendiranje izloga koristimo širok spektar tipova samolepljivih PVC folija, kojima možemo delimično ili potpuno prekriti vaš izlog.
Tipovi folija za izloge su:
- Samolepljive folije za staklo – štampane ili sečene;
- One way vision folija – mrežasta folija za stakla;
- Peskirne folije sečene ili štampane;
- Stopsol folije – folije za prozore zaštita od sunca;
- Statička folija za staklo.
Folije za izloge se izrađuju u sjajnom ili mat finišu, mogu se isecati ili na njima štampati željeni dizajn. To su providne ili bele PVC folije koje pružaju visok foto kvalitet digitalne štampe.
Samolepljive folije za staklo
Ovakve folije imamo u širokoj lepezi boja iz kojih uz pomoć specijalnih mašina katera možemo i precizno iseći slova i različite oblike, praveći tako nalepnice za izloge.
Prednost samolepljivih folija u boji u odnosu na štampu providnih i belih PVC folija je njihova duža postojanost. Obzirom da je boja tokom proizvodnje ulivena u samu foliju one dosta sporije blede. Sve samolepljive folije u zavisnosti od vaše želje možemo uraditi u mat ili sjajnom finišu.
One way vision folija
One way vision folija odnosno rupičasta folija je vrsta samolepljive folije za staklo kojima zahvaljujući rupičastoj strukturi možete prekriti kompletnu površinu izloga, a da pri tom folijom ne sprečite ulazak svetlosti u objekat i jasan pogled kroz izlog. Vaš dizajn biće vidljiv sa spoljašnje strane, ali iznutra ga nećete primećivati. Na taj način dobijate veliku površinu koju koristite za vaše oglašavanje i ne remetite komfor i prijatnost unutrašnjosti objekta.
One way vision folija odnosno rupičasta folija je idealan izbor za vas ukoliko se odlučite da izlog u celosti prekrijete svojim proizvodima, porukama ili samo fotografijama koje prenose određenu poruku. Ovakav način brendiranja izloga često koriste veliki trgovinski lanci na svojim maloprodajnim objektima, a oni dobro znaju šta donosi prodaju. Sledite njihov primer.
Ovakva vrsta folije pogodna je i za brendiranje staklenih površina koje nisu klasični izlozi već su zapravo prozori vašeg objekta. Na njima možete prikazati vašu reklamu ne gubeći prirodnu svetlost u potpunosti i imajući i dalje jasan pogled kroz prozor iz unutrašnjosti objekta.
U noćnim uslovima kada je svetlo u unutrašnjosti jače od spoljašnjeg dolazi do obrnutog efekta, folija postaje “prozirna” sa spoljašnje strane ka unutrašnjosti. Zbog ovog efekta potrebno je spoljašnjost folije obasjati veštakim osvetljenjem. Ovo nije velika investiija obzirom da danas na tržištu možete pronaći veliki broj različitih led reflektora koji su vrlo štedljivi.
Ukoliko se odlučite da postavite osvetljenje, prilikom same montaže folija možemo vam izvršiti montažu i povezivanje reflektora.
Stikeri za staklo
Statička folija
Statička folija je idealno rešenje za one koji imaju potrebu da često menjaju svoj izlog. Ona na sebi ne sadrži sloj lepka već se na površini stakla održava statičkim elektricitetom te je pogodna za prigodnu dekoraciju, najave sniženja, trenutne pogodnosti i slično. Štampamo je i isecamo u željenim oblicima koje veoma lako možete pomerati, premeštati i kombinovati. Kada skinete nalepnice sa izloga pažljivo ih vratite na podlogu, odložite i sačuvajte za ponovnu upotrebu. Kao i samolepljiva folija i statička folija se lepi na prethodno očišćene staklene površine.
Peskirne folije
Peskirne folije odlične su ukoliko vašim izlogom želite da postignete utisak otmenosti, a da ujedno zaštitite unutrašnjost objekta od neželjenih pogleda. Peskirne folije daju vizuelni doživljaj elegantnog brušenog ili peskiranog stakla.
Ako želite da smanjite poglede spolja ka unutrašnjosti samog lokala i zaštitite diskreciju vaših klijenata, pritom ne smanjujući potpuno ulazak dnevnog svetla, ovakve folije su dobro rešenje za vas. Njihovom primenom dobijate lep, uredan i raskošan izlog koji govori puno o vama.
Peskirne folije dodatno ulepšavamo isecanjem raznih oblika, crteža, natpisa, što povećava mogućnost pogleda u sam objekat i ulazak svetlosti u njega. Možemo štampati direktno na peskirnoj foliji, dopuniti foliju sa nalepnicama za izloge ili samolepljivim folijama bilo kog dezena.
Stopsol folije
Stopsol folije predstavljaju odlično ulaganje jer njima štedite ne samo električnu energiju koju utrošite za rashlađivanje prostora u letnjem periodu, već i novac tokom cele godine čuvajući izložene proizvode.
Ako vam izlozi nisu potpuno već delimično brendirani, prodor sunčeve svetlosti kroz njih je veliki. U tom slučaju sama unutrašnjost prostora se mnogo brže zagreva, a sunčeva svetlost negativno utiče na proizvode izložene u izlogu. Postavljanjem stopsol folija na izloge u prostoru nećete imati manjak prirodne svetlosti (ove folije ne umanjuju vidljivost već UV zračenje), a vaši proizvodi koje izlažete u izlogu nikad neće biti izbledeli i oštećeni.
Zašto da odaberete baš Infinity za brendiranje izloga
Štampom, dizajnom i grafikom uspešno kao firma bavimo se već 14 godina, a svako od nas pojedinačno ima mnogo više godina iskustva. Mi zaista volimo to čime se bavimo, znamo svoj posao i ulažemo puno truda da naši proizvodi i usluge budu najvišeg kvaliteta. To vam mogu potvrditi naši mnogobrojni zadovoljni klijenti.
Zašto je brendiranje izloga ODLIČAN VID REKLAME
Brendiranje izloga ima ogroman uticaj na povećanje poseta prodajnih objekata, a samim tim i prometa. Velike firme takav način oglašavanja koriste odavno. To je proveren način da privučete pažnju slučajnih prolaznika, informišete ih o vašim proizvodima ili uslugama, sezonskim sniženjima, porukama, ciljevima, identitetu, svemu onome što želite da kažete vašim potencijalnim klijentima.
Nije dovoljno samo imati lokal, istaknuti naziv firme i unutra voditi svoj biznis ma kako dobar on bio. Uspešne firme to znaju. Ljudi moraju da vas primete i požele da uđu baš kod vas. Dobro brendiran izlog skreće pažnju na ono što se u vašem objektu nudi, na to kakve se usluge vrše i koliko ste vi profesionalni u tome. On privlači ljude.
Brendiran izlog vidljiv je sa mnogo veće udaljenosti nego običan izlog i mora izgledati odlično i ostati u svesti ljudi. Njime prenosite slogane i otvorene ili skrivene poruke koje želite da pošaljete potencijalnim klijentima i na taj način ih terate da se vežu baš za vas.
Emocije vezuju ljude za vašu firmu, ne samo proizvodi i usluge. Iste ili slične proizvode i usluge mogu pronaći na puno različitih mesta ali dobro brendiranim izlogom možete u ljudima probuditi emocije koje će ih naterati da uđu i uvek se vrate vama.
Emocije motivišu ljude da preduzmu određeni korak. Brendirajte svoj izlog i naterajte ih da taj „korak“ bude ka vašem lokalu.
Zašto je izlog IDEALNO MESTO ZA REKLAMU
Reklamirati i oglašavati se možete na više načina, ali nisu sve vrste reklama podjednako efektne za svakoga. Dobro je imati više vrsta reklama, što više to bolje. Ali pri izboru reklame trebate voditi računa koja je vaša ciljna grupa.
Ako posedujete lokal koji u svom sastavu ima izlog ili prozor koji je u dometu pogleda prolaznika, vaša ciljna grupa su i ljudi koji se kreću i prolaze u njegovoj neposrednoj blizini. Dobro brendiran izlog s obzirom da predstavlja veliku površinu, biće uočljiv i sa veće udaljenosti od nebrendiranog izloga.
Druga bitna stvar je ta da se ovakva vrsta reklame nalazi baš na licu mesta, baš gde se i vaš lokal i potencijalni kupac u tom trenutku nalaze. Ako ste potencijalnog kupca privukli svojom reklamom, sledeći korak je taj da će on ući u vaš lokal. Neće čekati, neće zaboraviti, neće usput čuti i videti još sličnih reklama na televiziji, radiju, novinama, internetu pa možda otići kod konkurencije. Smanjujete tu mogućnost jer skrenuli ste mu pažnju, privukli ste ga, zaintrigirali, a on je već tu u neposrednoj blizini.
Zašto je brendiranje izloga POVOLJNIJE OD DRUGIH VRSTA REKLAMA
Izlog je vaš prostor koji možete potpuno besplatno koristiti u svoje marketinške svrhe. Zakupljivanje prostora za reklamu, bila ona u medijima, na internetu ili bilbord panelima, iziskuje određenu količinu novca koju plaćate drugim firmama, sve dok ta reklama negde stoji.
Za postavljanje bilo kakve pa čak i minijaturne reklame ispred vašeg lokala, potrebna vam je posebna dozvola nadležnih službi koju morate platiti. Za reklame koje se nalaze na izlogu nisu vam potrebne nikakve dozvole i specijalna odobrenja.
Izlog je velika površina pogodna za oglašavanje. Nakon troškova same izrade i njenog montiranja, koja je dosta jeftinija od izrade drugih vrsta reklama, za nju ne plaćate više ništa. Izlog je vaše vlasništvo.
Šta još dobijate brendiranjem izloga
Više kupaca i povećanje profita – Kada je dizajn dobro urađen, brendiranje izloga predstavlja uspešan i pristupačan način da ohrabri ljude da posete vaš lokal umesto da odu kod vaših konkurenata. To potvrđuju i istraživanja FedEx-a koja su otkrila da skoro osam od 10 (76%) ljudi kaže da su otišli u prodavnicu koju nikada ranije nisu posetili jer su joj prozorska grafika, reklama na izlogu i poruke privukli pažnju. Pored toga, tri od četiri potrošača su nekome rekla o prodavnici samo na osnovu izloga koji su videli.
Izgradnju brenda – Da biste razvili posao, morate izgraditi brend. Običan izlog ne poručuje osobi koja prolazi ništa osim radnog vrmena i načina plaćanja koju prihvatate. Pametano iskorišćen izlog ili prozor, međutim, okreće glave prolaznika i gradi neprocenjivo prepoznavanje brenda.
Promociju specijalih ponuda – Pomoću reklame na izlogu svojim marketinškim naporima činite javnost zainteresovanom za ono što nudite, najnovije ponude i vaše usluge.
Privatnost klijenata i svojih zaposlenih – Postoje neki slučajevi kada ljudi koji prolaze ne moraju da vide sve što se dešava u vašem poslu, kao što je kada razgovarate sa novim klijentom ili nudite usluge koje zahtevaju privatnost. Dekoracijom izloga samolepljivim folijama lako rešavate ove zahteve na estetski adekvatan način i dajete potpunu privatnost koju vaši klijenti traže.
Fleksibilnost – Imate mogućnost da promenite izgled vašeg izloga kad god za tim imate potrebe jer samolepljive folije iako veoma izdržljive lako, brzo i jeftino se uklanjaju bez ikakvog oštećenja stakla.
Kontaktirajte nas i mi ćemo u dogovoru s vama:
- Izvesti naš prvi korak, pažljivo merenje dimenzija vaših izloga ili prozorskih otvora, time osiguravajući da se samolepljive folije savršeno uklope tokom montaže;
- Izraditi profesionalno dizajnersko i idejno rešenje za bredniranje izloga ukoliko ne želite ili niste u mogućnosti da nam pošaljete vaše;
- Razmotriti vaše želje i sam dizajn kako bismo odabrali odgovarajući tip samolepljive folije za brendiranje izloga.
- Nakon završenog dizajna, odabira materijala i pripreme za štampu, samolepljive folije ćemo odštampati u visokoj rezoluciji postupkom digitalne štampe. Potom ćemo izvršiti doradu samolepljivih folija i pripremu za montažu.
- Na kraju ćemo folije precizno zalepiti na vaš izlog.
Koliko vremena je potrebno za brendiranje izloga?
Ceo postupak brendiranja izloga traje od 1 do 3 dana, u zavisnosti od toga da li već imate gotovo idejno rešenje ili želite da ga naši iskusni grafički dizajneri izrade za vas. U kratkom roku imaćete potpuno nov, unikatan i svrsishodan izlog koji će mamiti poglede prolaznika i privlačiti kupce.
Šta još dobijate?
Pored svega ovoga dobićete i našu garanciju na postojanost svih vrsta samolepljivih folija i otpornost boje na UV zračenja u trajanju od dve godine. Mi koristimo štampu i folije visokog kvaliteta koje traju dosta duže, ali kao vaš partner želimo da se uz nas osećate još sigurnije.
Brendirajte izlog i ne dopustite da vas konkurenti prestignu
Nemojte dopustiti da vas konkurencija sputava, da joj gledate u leđa, budite ispred nje. Budite lider u svom poslovanju koga svi žele da sustignu a ne oni koji se bore da opstanu i kojima prašina tuđih koraka upada u oči.
Nemojte čekati da se nešto promeni samo od sebe, jer neće – ne na bolje. Iako ponekad kažu čekanje se isplati to pravilo u biznisu ne važi! Uspešne firme ne čekaju – one delaju, razmišljaju unapred i uporne su da dođu do svog cilja. Ne plaše se da naprave sledeći korak, da ulože u sebe, plaše se samo toga da stoje u mestu jer znaju da to neminovno vodi ka lošem.
Nemojte čekati bolje dane, sledite primer uspešnih, uložite sad, dok ne bude prekasno jer prava konkurencija nikad ne čeka.
Brendiranje izloga je dokazana vrsta reklame kojom se izdvajate od konkurencije i postižete veći tržišni udeo. Kako vaš lokal postaje uočljiviji i prepoznatljiviji u svesti ljudi, tako postaje popularniji i traženiji. Na taj način se povećava i vaš profit, a samim tim i vaša sigurnost. Ulaganje u brendiranje izloga i svoju firmu je ulaganje u sopstveni mir i uspeh. Pridružite se uspešnima!
Za sva pitanja u vezi sa brendiranjem izloga možete nas kontaktirati putem telefona i email adrese.